X-trafik har hand om kollektivtrafiken i Nordanstig. Du kan åka buss till de större orterna i kommunen. Du kan också resa till Hudiksvall och Sundsvall med buss eller tåg. Bussen går från alla orter i Nordanstig. Tåget går från Gnarp.
Du kan hämta tidtabeller på biblioteket eller bussen. De finns också på X-trafiks hemsida.
Läs mer på X-trafiks hemsida!
På X-trafiks hemsida kan du läsa mer om priserna. Där hittar du också bussarnas och tågens tidtabeller. Du kan också köpa biljetter där. Om du klickar på länken nedanför kommer du till X-trafiks hemsida.
www.x-trafik.se