Nordanstigs kommun, länk till startsida
Translate
Kontakt
A-Ö
Webbkarta
Anpassa
Lättläst
Måndag 11 december 2017

Föreslå ett politiskt beslut - lättläst

Du kan ge våra politiker förslag på vad de ska ta beslut om. Det kan till exempel handla om att bygga en ny cykelväg eller att ge mer pengar till skolluncherna.

Du ska ta upp ditt förslag med en politiker eller en tjänsteman. Du kan ringa till oss eller skriva och berätta om ditt förslag. Vårt telefonnummer och vår adress hittar du i spalten till höger.

Du kan också skicka in ditt förslag i ett meddelande till Eva Engström. Klicka på hennes namn i spalten till höger.

Du kan ställa din fråga på
allmänhetens frågestund

På allmänhetens frågestund kan du komma och ställa frågor direkt till politikerna. Du ska skicka in din fråga i förväg. Om du har skickat in en fråga måste du vara med på frågestunden!

Du kan skicka din fråga per post till kommunen. Adressen hittar du i spalten till höger.

Du kan också skicka din fråga i ett meddelande till Eva Engström. Klicka på hennes namn i spalten till höger.

Ditt brev är en allmän handling

Tänk på att alla brev som kommunen får är allmänna handlingar!
Det betyder att alla kan läsa dem.

Uppdaterad: 2015-01-09

Sidansvarig: Eva Engström, kommunsekreterare

Prenumeration & synpunkter
Kontakt

Telefonnummer

Kommunens växel
0652-360 00

Adress

Nordanstigs kommun
Box 56
820 70 Bergsjö

Kommunsekreterare

Eva Engström
Eva Engström

0652-361 03

Skicka meddelande till

Nordanstigs kommun

Box 56, 820 70 Bergsjö

Besöksadress

Södra Vägen 14, Bergsjö

Telefon 0652-360 00

E-post kommun@nordanstig.se 

Fax 0652-109 12
IFO fax 0652-361 50
Org.nr 212000-2312

Om webbplatsen & Cookies

E-post webb@nordanstig.se

Övriga hälsingekommuner