Nordanstigs kommun, länk till startsida
Translate
Kontakt
A-Ö
Webbkarta
Anpassa
Lättläst
Söndag 18 november 2018

Kommunstyrelsen - lättläst

Kommunstyrelsen ser till så att kommunfullmäktiges beslut blir verklighet. De ger också förslag till nya beslut. Förslagen har oftast förberetts i något av utskotten. 

Man kan säga att kommunstyrelsen är kommunens regering. 13 personer är med i kommunstyrelsen. Vilka som får vara med i kommunstyrelsen väljer kommunfullmäktige.

Ordförande i kommunstyrelsen

Monica Olsson är ordförande i kommunstyrelsen.
Hon representerar Socialdemokraterna.

Om du vill prata med Monica Olsson
kan du ringa till henne via vår växel.

Uppdaterad: 2017-12-03

Sidansvarig: Eva Engström, kommunsekreterare

Prenumeration & synpunkter
Kontakt

Telefonnummer

Kommunens växel

0652-360 00

Kommunstyrelsens ordförande
Kommunalråd (S)
Monica Olsson
Monica Olsson

0652-361 96
073-275 56 92

Skicka meddelande till

Nordanstigs kommun

Box 56, 829 21 Bergsjö

Besöksadress

Södra Vägen 14, Bergsjö

Telefon 0652-360 00

E-post kommun@nordanstig.se 

Fax 0652-109 12
IFO fax 0652-361 50
Org.nr 212000-2312

Övriga hälsingekommuner